Оберіть курс
КСВ та комунікації: як впроваджувати зміни та доносити правильні меседжі
Тривалість: 4 години
Відкрито набір
Формат: онлайн
Вартість: узгоджується
Базовий курс із корпоративної соціальної відповідальності для тих, хто хоче впровадити екологічний та соціальний аспект у діяльність своєї компанії та покращити взаємодію з усіма зацікавленими сторонами.
Корпоративна соціальна відповідальність трактується по-різному. Деякі компанії використовують проєкти КСВ для піару перед споживачами та інвесторами, деякі зосереджені на благодійності, неправильно позиціонуючи результати, а інші зовсім не розуміють, звідки така увага до цієї теми.

Сьогодні КСВ вже важливий інструмент побудови довіри споживачів, партнерів та інвесторів незалежно від розміру та виду діяльності бізнесу. Більше того, успішні КСВ-стратегії вже реалізують й неприбуткові та громадські організації. Все більше споживачів віддають пальму першості організаціям, які, окрім своєї основної діяльності, позитивно впливають на суспільство та навколишнє середовище.
зрозуміти усі переваги корпоративної соціальної відповідальності;
визначити ключові вектори КСВ-стратегії;
навчитися будувати правильні відносини зі стейкхолдерами та комунікувати так, щоб подобалися результати;
Цей курс допоможе:
розробити успішний КСВ-проект.
Що таке КСВ, чому вона важлива та як створити власну КСВ-програму;
Як проаналізувати стан речей в компанії щодо КСВ (інструменти та методики);
Як сьогодні працює корпоративна соціальна відповідальність;
Ви отримаєте відповіді на запитання:
Як комунікувати свою діяльність із КСВ своїм споживачам та зацікавленим сторонами.
Курс наповнений кейсами різних компаній та практичними завданнями, які допоможуть професійно та критично підійти до розробки нефінансового звіту у своїй компанії.
Після закінчення навчання учасники отримають сертифікати від Головного офісу GRI.
Слухачі курсу
Менеджери різних ланок, які починають впроваджувати КСВ; молоді спеціалісти, які хочуть розвиватись в цій сфері; піарники та комунікаційники; маркетологи; працівники неприбуткових та громадських організацій
Цей курс також буде цікавим для всіх, хто точно знає, що зміни в діяльності просто необхідні, але відчуває, що точкова благодійна акція — не те, чого потребує ринок.
Програма
БЛОК 1. З чого почати і як впровадити
  • Основи КСВ: конспект найголовнішого
  • Концепція потрійного критерію
  • 4 основні види діяльності з КСВ
  • 7 кроків створення ефективної КСВ-програми
  • Розгляд кейсів
БЛОК 2. Як комунікувати і працювати з ризиками
  • 5 ключових елементів вдалої комунікації
  • Стратегія, план, тактика
  • Антикризове реагування
Під час курсу Ви отримаєте:
  • Фреймворк для КСВ-стратегії,
  • План КСВ-проекту
  • Комунікаційний план
  • План взаємодії зі стейкхолдерами
Спільна ініціатива:
Контакти
м.Київ,
вул. Борисоглібська 16а