Оберіть курс
Сталий маркетинг
Тривалість: 4 години
Дата: 25 листопада 2021
Формат: офлайн
Вартість: 3500₴ (без ПДВ)
Курс призначений сформувати розуміння сталого маркетингу, усвідомлення його актуальності й перспектив та надати змогу розробляти сталі маркетингові стратегії в бізнесі.
Тренерка
Валерія Кузьменко
· Випускниця The Chartered Institute of Marketing, Diploma in Professional Marketing.
· Засновниця та керуюча партнерка едвайзорі компанії SalesTech
· Співзасновниця та CEO представництва акселератора із ЄС Baltic Sandbox
· 20-річний досвід побудови стратегічних партнерських відносин, управління маркетингом, продажами та розвитком бізнесу, запуску та розвитку європейських та українських ІТ-компаній.
· 17-річний досвід роботи у Vodafone Україна, Інтертелеком, lifecell (група Turkcell) та міжнародних IT та технологічних компаніях.
назад
Ксенія Багрій
PROFILE
Вітаю, мене звати Ксенія Багрій!

Я — експерт з екологічно-соціальних питань та нефінансової звітності. У 2020 році отримала сертифікат GRI Sustainability Professional. Маю досвід роботи з нефінансовими звітами — зі сторони бізнесу і споживача нефінансової інформації.

Звітністю займаюсь вже 7 років та за цей час ще здобула досвід у консалтинговій сфері та проводила аудити на відповідність соціально-екологічним вимогам МФК, ЄБРР, стандартам ISO компаній України та країн СНД.
    Ви дізнаєтеся, як застосувати свої творчі здібності та комунікативні навички для стимулювання змін на благо брендів, які ви підтримуєте, і клієнтів, яких ви представляєте, зрозумієте вплив цих змін на сталість у світі бізнесу.
    Професіонали зі сталого розвитку, а також особи, які приймають корпоративні рішення, краще зрозуміють, як формувати та втілювати саме маркетингові стратегії зі сталості.
    Підвищення впізнаваності бренду
    Зниження витрат, підвищення ефективності та рентабельності інвестицій
    Полегшення дотримання нормативних вимог
    Результати впровадження сталого маркетингу:
    Більш ефективне залучення клієнтів і партнерів
    - Структурований інтерактивний контент протягом 4 годин навчання.
    - Світові та українські кейси із впровадження сталого розвитку в компаніях.
    - Практичні та групові вправи.
    - Практика в командах, відібрані концептуальні матеріали.
    Курс буде корисним:
    CEO, COO, менеджерам зі сталого розвитку краще управляти ризиками і можливостями, пов'язаними з соціальними і екологічними ініціативами.
    CMO, Маркетологам допоможе адаптуватися до зростаючих потреб споживачів і комерційної діяльності щодо стійкості, відновлюваності, екологічності, безпеки.
    Програма
    Модуль 1. Контекст змін
    Цей модуль аналізує історію сталого та «зеленого» маркетингу та аналізує глобальні докази того, що споживачі та покупці від бізнесу до бізнесу змінюють цінності та шукають більш соціально та екологічно відповідальних продуктів та послуг.
    Модуль 2. Потенціал маркетингу
    Цей модуль перетворює маркетинговий мікс як інструмент для маркетингу в нову еру занепокоєння клієнтів щодо соціального та екологічного впливу. Ви отримаєте уявлення про приклади найкращої практики з усього світу та українські приклади впровадження сталого маркетингу, які ви зможете негайно застосувати на роботі.
    Модуль 3. Зробити свій бренд епіцентром змін
    Цей модуль висвітлює ключові питання та можливості для повного використання сили бренду. Дізнайтеся, як формувати лідерство та любов за допомогою хвиль та емоцій, які ви створюєте. Цей модуль досліджує потенціал успіху брендів шляхом впровадження сталості, виходячи за межі просування продуктів та послуг, до відстоювання спільних цінностей, що забезпечуються охопленням Інтернету та залученням суспільства.
    Модуль 4. Маркетинг та Відповідальність
    Модуль досліджує потенціал пошкодження бренду та категорії через неправдиві та оманливі твердження, так званий greenwash, використовуючи різноманітні приклади. Зрозумійте відповідність та ризики бренду greenwash та як цього уникнути.
    Модуль 5. Повторне використання
    Цей модуль досліджує нову сферу ділових операцій із мережею соціальних та/або екологічних питань впливу. Він розглядає роль керівника та маркетологів, коли компанії виходять за рамки зменшення шкоди, покращуючи суспільство та екологічні умови, в яких вони працюють. Станьте більш підготовленими до наступної хвилі виклику сталого розвитку - переходу до чистого позитивного впливу.


    Спільна ініціатива:
    Контакти
    м.Київ,
    вул. Борисоглібська 16а
    Оберіть курс